לקבלת המדריך החינמי לעסקים החדשים המסביר מהו הצעד הראשון לכל עסק חדש שרוצה להצליח

איך לייצא את עבודת העיצוב החוצה, לקבל יותר לקוחות, ולהרוויח יותר כסף

כל בעלי המקצוע והעסקים רוצים להרוויח יותר לקוחות, ויותר מזה- רוצים להרוויח יותר כסף. אבל מה קורה כשאתם מלאים בלקוחות ואין לכם אופציה לקבל לקוחות חדשים? או שאתם יודעים שלקוחות מסוימים רוצים בנוסף לשירות שלכם שירות נוסף ואתם יודעים שאתם לא מספיק מתמחים בזה על מנת לקחת תשלום מלא? לא חבל לוותר עליהם ולהפסיד אותם כלקוחות חשובים לעתיד?
במקרים כאלו רצוי ומומלץ לייצא עבודות החוצה, לבעלי עסקים אחרים.

בטח כעת עולה לכם המחשבה – אבל אז אני ארוויח פחות כסף! אבל ההיפך הוא הנכון 😊 להיות בעל עסק לא אומר לעשות כמה שיותר, אלא לעשות כמה שיותר מהדברים הנכונים. ברגע שיהיה לכם יותר זמן בעסק, וברגע שתוכלו להעניק ליותר לקוחות יותר שירותים, כך תגדילו את ההכנסה החודשית שלכם ותיצרו לעצמכם יותר זמן פנוי!

כל המטרה בלייצא את העבודות החוצה, זה שאתם תהיו האמא והאבא של הלקוחות. כלומר, אתם תיתנו להם את החבילה המלאה שהם צריכים בלי לדבר עם עוד ספקים נוספים.

אם אתם לדוגמא משווקים ומנהלי מדיה והלקוחות שלכם רוצים מעבר לשירותי השיווק גם שירותי עיצוב. הלקוח לא מעוניין לעבוד מול ספק נוסף והוא רוצה לעבוד מול מישהו שנותן את שני השירותים האלו. במידה ולא תיזמו הוצאת עבודה החוצה, יכול להיות שתאבדו אותו כלקוח שיווק אצלכם.
אז מה עושים?
שיתופי פעולה עם מעצבים גרפים!
אתם יכולים למצוא מעצב גרפי שיכול לשתף איתכם פעולה (כלומר על כל עבודה שיש לכם לעיצוב אתם פונים אליו), לשאול אותו מה המחיר הכי טוב שהוא יכול לעשות לכם (או שתבנו איתו חבילה ומחירים מוסכמים מראש), להוסיף לזה אחוזי רווח ולהודיע ללקוח. בצורה הזאת אתם גם תרוויחו לקוח, גם תקבלו רווח על התיווך וגם יהיה לכם עוד זמן ללקוחות נוספים או קיימים.

איך עושים את זה בפועל?
מתחילים בלמצוא שיתופי פעולה עם ספקים נוספים.
מצאתם לדוגמא מעצב גרפי. אתם בודקים שהשירותים שלו מתאימים לכם לעסק ולשיטת העבודה שלכם ומתחילים ליצור איתו חבילות, הנחות וכ'ו.
שיתוף פעולה זה בעצם אומר שכל עבודת עיצוב שיש לכם אתם אוטומטית מעבירים לו ובכך הוא יכול לאפשר לכם להשיג יותר לקוחות ויותר רווח.

נגיד לדוגמא אתם יודעים שרוב הלקוחות שלכם מעוניינים בפוסטים לדף העסקי שלהם. אתם כמשווקים ממליצים להם לפרסם 2 פוסטים בשבוע. אתם מסכמים עם המעצב גרפי על חבילה של 8 פוסטים ומחיר (כי מחירי חבילות בדרך כלל מקבלים הנחה מאשר מוצרים נפרדים).
לדוגמא המעצב גרפי אמר שחבילה כזו בשבילכם עולה 900 ₪.
פה אתם צריכים לחשוב כמה אתם רוצים לקחת על התיווך.

לפני שאתם מחליטים על הרווח שאתם רוצים לקבל, אתם צריכים להבין מה זה מצריך מכם. הרי ברגע שיש לכם תוכן לפוסט, התוכן מועבר ישר למעצב הגרפי ואז הלקוח מקבל את המוצרים הסופיים שזה תוכן+ עיצוב+ השיווק של הפוסט או העלאה לדף העסקי.

והחלק הכי טוב? ללקוח אין שום קשר למעצב הגרפי, הוא יכול אפילו לא לדעת שהוא קיים, אלא אם תרצו להשוויץ בכך שאתם מעסיקים מעצב גרפי, שזה תמיד טוב לתדמית של העסק שלכם.

אז אם גם אתם יודעים שהגיע הזמן לייצא את העבודות שלכם החוצה, זה בדיוק הזמן להתחיל לחפש שיתופי פעולה.
ואם אתם עסקים שיודעים שהלקוחות שלכם צריכים שירותי עיצוב, ואתם רוצים לתת להם שירות ברמה גבוה, מוזמנים ליצור איתי קשר!

אז איך תרצו לדבר?

052-5268931  |  linoy.graphic@gmail.com