לקבלת המדריך החינמי לעסקים החדשים המסביר מהו הצעד הראשון לכל עסק חדש שרוצה להצליח

מתחילים לפרסם לקוח? כך תאפיינו אותו נכון על פי תורת העיצוב

המון מפרסמים, גרפיקאים ואנשי שיווק נתקלים בסיטואציה בה עליהם לאפיין את העסק של הלקוח החדש שלהם, אבל לא כולם מבינים מה זה באמת אומר ומה באמת צריך לעשות.

אז מה זה אפיון?
ברגע שמתחילים פרויקט מול לקוח, אנחנו, בעלי המקצוע חייבים לעשות עבודה מדויקת. בלי לקבל פרטים מסוימים אנחנו מסתכנים בכך שבמשך כל הפרויקט ננחש ונתפלל שאולי קלענו לו בול בדברים שהוא רוצה.

בשביל שנוכל להימנע ממצב כזה אנחנו צריכים לאפיין את הלקוח ואת העסק שלו כמו שצריך, כדי שהוא ירגיש ששומעים ורואים אותו וגם שהעסק שלו מיוצג כראוי. זה יכול להיות בטלפון, במחשב או בכתב יד- איך שיהיה לכם וללקוח נוח.
במסמך אפיון יש שאלות בהתאם למקצוע ולעבודה הספציפית שלכם.

בין השאלות החשובות שחייבות להיות שם:
-מי קהל היעד?
-מה המטרות של הלקוח בעסק?
-מה המטרה של הלקוח בפרויקט הזה ספציפית?
-איך הלקוח מדמיין את המוצר הסופי?
-מה הערכים המרכזיים של העסק?
-מה הבידול העיקרי של העסק מעסקים אחרים?
וכ'ו…

בעל המקצוע חייב להיכנס לראש הלקוח ולהבין מה השאיפות שלו על מנת לתת לו את התוצאה המדויקת ביותר.
לפני שליחת טופס האפיון עברו עליו ובדקו עם עצמכם האם כל השאלות שלכם נמצאות שם. בתור אלו שמכינים את הפרויקט חשוב שתדעו כיצד לבצע עבודה אופטימלית ויעילה.

לא פחות חשוב, אפיון נכון של לקוח לפני תחילת עבודה כולל גם אפיון העיצוב!
מה הצבעים המאפיינים של המותג? האם הוא אוהב עיצוב מינימלי או לא? האם הוא אוהב עיצוב רועש או עדין? עגול או מרובע? וכ'ו…

ביכולתכם לבצע בעצמכם את עבודות העיצוב עבור הלקוח או לעבוד באופן קבוע מול גרפיקאי שיבצע את עבודת אפיון העיצוב עבורכם וגם את העיצובים השוטפים למודעות ולפרסומים. כך, תדעו שהדברים מתבצעים באופן מדויק, תיהנו משביעות רצון גבוהה של הלקוח ומיותר זמן פנוי להשקיע בעסק.

בכל מקרה, רצוי שיהיה לכם רשימת שאלות מוכנה מראש לעיסוק הספציפי שלכם על מנת לייעל את עבודתכם.

מעוניינים לבדוק שיתוף פעולה עבור הלקוח שלכם ולהוריד מהראש את עבודת העיצוב? דברו איתי כאן: 052-5268931

אז איך תרצו לדבר?

052-5268931  |  linoy.graphic@gmail.com